Πρόκειται για ένα δοκιμιακό πειραματικό τρίπτυχο που ιχνηλατεί την εξορία, την αφομοίωση και την εξέγερση μέσα από τα μάτια ενός Αρμενοάραβα πατέρα και του γιου του στο Βερολίνο. Ανάμεσα σε μια καθημερινή ιεροτελεστία, μια γραφειοκρατική ανάκριση και μια εξέγερση σε ένα νηπιαγωγείο, η ταινία αποκαλύπτει τις σιωπηλές βιαιότητες του δυτικού φιλελευθερισμού και της πρώιμης εκπαίδευσης. Η Παλαιστίνια εικαστικός και κινηματογραφίστρια Μπάσμα αλ-Σαρίφ συνδυάζει ηχητικά τοπία, πολυεπίπεδες εικόνες και και βαθιά πολιτική διορατικότητα, μετατρέποντας τον «πρωινό κύκλο» σε τόπο αντίστασης και στοχασμού.
Η Μπάσμα αλ-Σαρίφ (γεν. 1983) είναι Παλαιστινία καλλιτέχνιδα και κινηματογραφίστρια. Το έργο της ερευνά τις κυκλικές πολιτικές ιστορίες, κινούμενο προς τα πίσω και εμπρός στο χρόνο μέσα από σατιρικές, καθηλωτικές και λυρικές ταινίες και εγκαταστάσεις, για να αντιμετωπίσει την κληρονομιά του αποικισμού. Πρόσφατες ατομικές εκθέσεις της πραγματοποιήθηκαν στο De Appel του Άμστερνταμ (2024) και στο Art Institute του Σικάγου (2022). Το έργο της έχει συμπεριληφθεί στη Μπιενάλε Kochi-Muziris (2022) και στο Centre Pompidou-Metz (2025). Ως υπότροφος καλλιτεχνικής έρευνας στο Βερολίνο (2022-23) και υποψήφια για το βραβείο Prix Aware (2024), εκπροσωπείται από τη Γκαλερί Imane Farès στο Παρίσι και ζει και εργάζεται στο Βερολίνο.


