Η Έρολ και η Σάσα, δύο κάπως αποπροσανατολισμένοι χαρακτήρες στα είκοσί τους, περιφέρονται άσκοπα στις ψυχρές χειμωνιάτικες μέρες μιας πόλης. Ενώ ρίχνουν ένα τρυφερό βλέμμα σε θραύσματα της καθημερινότητάς τους, άνθρωποι, ιστορίες, τόποι και πραγματικότητες αρχίζουν να αλληλεπικαλύπτονται και να διαπλέκονται. Το κυανό σκιαγραφεί μια εύθραυστη συνθήκη ύπαρξης, μια κατάσταση ή ατμόσφαιρα ασάφειας και νοσταλγίας. Με ήρεμο ρυθμό, υπνωτιστική μουσική, προσεγμένα κάδρα 4:3 σε 16mm και ελάχιστους διαλόγους, οι σκηνοθέτιδες μετατρέπουν τα σώματα και τα πρόσωπα των πρωταγωνιστριών σε συναισθηματικούς χάρτες. Δύο χρόνια μετά το απελευθερωτικό Μπέατριξ (12ο ΦΠΚΑ), το σκηνοθετικό δίδυμο θέτει ξανά στο επίκεντρο το γυναικείο σώμα, χειραφετημένο από κάθε είδους υπαγορεύσεις.
Η Λίλιθ Κράξνερ (1995, Αυστρία) ζει και εργάζεται στο Βιέννη. Αφού παρακολούθησε τη Friedl Kubelka School for Independent Film, αυτή τη στιγμή σπουδάζει βίντεο και βίντεο εγκατάσταση στην Ακαδημία Καλών Τεχνών της Βιέννης. Μετά από αρκετές συνεργασίες, το δίδυμο πανηγύρισε την πρεμιέρα του μεγάλου μήκους ντεμπούτου τους «Μπέατριξ» το 2021 στη FIDMarseille.
Η Mιλένα Τσερνόφσκυ (1993, Αυστρία) έχει σπουδάσει σκηνογραφία στο Πανεπιστήμιο Εφαρμοσμένων Τεχνών της Βιέννης. Τα έργα της ταλαντεύονται μεταξύ σκηνογραφίας για τον κινηματογράφο και το θέατρο, εγκατάστασης και φιλμ. Μετά από αρκετές συνεργασίες, το δίδυμο πανηγύρισε την πρεμιέρα του μεγάλου μήκους ντεμπούτου του «Μπέατριξ» το 2021 στη FIDMarseille.