Δύο νεαροί ανθρακωρύχοι, ο Βιετ και ο Ναμ, ανακαλύπτουν την οικειότητα στο σκοτάδι ενός ανθρακωρυχείου, ενός μέρους που αρχικά μοιάζει περιοριστικό, αλλά μετατρέπεται σε καταφύγιο για το κρυφό τους ειδύλλιο. Καθώς ο Ναμ ετοιμάζεται να μεταναστεύσει αναζητώντας καλύτερες ευκαιρίες, ξεκινά ένα οδοιπορικό με τη μητέρα του για να ανακαλύψει τη μοίρα του πατέρα του στον πόλεμο. Με ατμοσφαιρική κινηματογράφηση σε 16mm, η ταινία αποτυπώνει την αισθησιακή σχέση τους και τον πόνο του χωρισμού, ενώ παράλληλα προβληματίζεται για το ευρύτερο ιστορικό πλαίσιο. Απαγορευμένη στο Βιετνάμ λόγω του τρόπου με τον οποίο απεικονίζει τη χώρα, η τρίτη ταινία του Τρουόνγκ Μιν Κουί προσφέρει μια σπαρακτική, καλλιτεχνική εξερεύνηση της επιθυμίας και της αβεβαιότητας, δίνοντας έμφαση στο συναισθηματικό βάθος της αλληλένδετης ζωής τους εν μέσω ενός μεταβαλλόμενου κόσμου.
Ο Tρουνγκ Mιν Κουί, γεννημένος στο Buon Ma Thuot του Βιετνάμ, δημιουργεί ταινίες που συνδυάζουν αναμνήσεις και παρούσες στιγμές, πλοηγώντας μεταξύ ντοκιμαντέρ και μυθοπλασίας. Απόφοιτος της Ασιατικής Ακαδημίας Κινηματογράφου το 2012 και του Berlinale Talents του 2016, τα έργα του έχουν παρουσιαστεί σε φεστιβάλ όπως του Λοκάρνο και της Νέας Υόρκης. Η δεύτερη μεγάλου μήκους ταινία του, «The Tree House, έτυχε αναγνώρισης στο 72ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λοκάρνο. Το «Βιέτ και Ναμ», η τρίτη μεγάλου μήκους ταινία του, έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στο τμήμα «Ένα κάποιο βλέμμα» του Φεστιβάλ Καννών.