Ταινιοθήκη της Ελλάδος
Ταινία
ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΙ ΤΟΥ ΒΙΛΛΑΡ
Ο Βιλλάρ πιάνει δουλειά σε καθαριστήριο ρούχων και περιφέρεται στην Αθήνα της εποχής. Πέφτει από γκάφα σε γκάφα και μπλέκεται σε διάφορες περιπέτειες.
- Κατηγορία Ψηφιοποιημένες ελληνικές ταινίες μυθοπλασίας
- Χρονιά Παραγωγής 1924
- Χρώμα Α/Μ
- Ήχος ΒΟΥΒΟ
- Σκηνοθέτης HEPP JOSEPH
- Παραγωγή ΠΑΛΛΑΣ ΦΙΛΜ
- Παραγωγός ΒΡΑΤΣΑΝΟΣ ΔΗΜΟΣ
- Σενάριο ΣΦΑΚΙΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (ΒΙΛΛΑΡ)
- Διευθυντής Φωτογραφίας HEPP JOSEPH
- ΣΦΑΚΙΑΝΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ (ΒΙΛΛΑΡ)
- ΦΙΛΟΣΟΦΟΥ ΝΙΤΣΑ
8 ενότητες που αφορούν αυτή την ταινία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ: ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΞΥΠΝΗΜΑ ΤΟΥ ΒΙΛΛΑΡ
00:00:10-00:01:35
Βλέπουμε τον Βιλλάρ να ξυπνάει στην ταΐστρα μιας αγελάδας και ο μεσότιτλος της ταινίας γράφει: «Ο Βιλλάρ, άρτι αφιχθείς εκ Παρισίων, ξυπνάει πρωί-πρωί και σηκώνεται από το αναπαυτικό του κρεβάτι. Είναι υπάλληλος ενός σιδερωτήριου της Αθήνας και ετοιμάζεται να πάει στη δουλειά του».
Συμμετέχουν: ΒΙΛΛΑΡ
Η ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΤΟΥ ΒΙΛΛΑΡ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ
00:01:36-00:02:20
Σ’ έναν κεντρικό δρόμο συναντάει μια κοπέλα και την ακολουθεί. «Καθ’ οδόν προς το σιδερωτήριο έχει μια απρόοπτη συνάντηση. Το δίλημμα, δουλειά ή περιπέτεια, δεν φαίνεται να τον βασανίζει για πολύ».
Συμμετέχουν: ΒΙΛΛΑΡ - ΚΟΠΕΛΑ
Η ΒΟΛΤΑ ΤΟΥ ΒΙΛΛΑΡ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ
00:02:21-00:05:18
Πείθει την κοπέλα να πάνε βόλτα στην Ακρόπολη. Στους στύλους του Ολυμπίου Διός βρίσκουν εύκολα ταξί και κατευθύνονται προς το μπαρ του Φαλήρου.
Συμμετέχουν: ΒΙΛΛΑΡ - ΚΟΠΕΛΑ
ΓΕΥΜΑ ΚΑΙ ΧΟΡΟΣ ΤΟΥ ΒΙΛΛΑΡ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΣΤΟ ΜΠΑΡ ΦΑΛΗΡΟΥ
00:05:19-00:09:40
Αμερικάνικη ορχήστρα στο Φάληρο. Πλήθος ζευγαριών παραδίδονται με πάθος στους μοντέρνους ρυθμούς, και δεν είναι ούτε δέκα το πρωί. Η κοπέλα συνειδητοποιεί πως χάθηκε το δέμα που αγόρασε το πρωί και ο Βιλλάρ θυμάται πως το ξέχασε στο ταξί. Ακολουθεί μια έξοχη σκηνή όπου ο Βιλλάρ παίρνει το τραμ από το Φάληρο, και συνεχίζοντας με ταξί μέχρι τη λεωφόρο Συγγρού βρίσκει το δέμα και επιστρέφει στην εξέδρα. Όμως η ώρα είναι εντεκάμιση. Τι να γίνεται τώρα στο μαγαζί;
Συμμετέχουν: ΒΙΛΛΑΡ - ΚΟΠΕΛΑ - ΜΑΥΡΟΣ ΧΟΡΕΥΤΗΣ
Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΥΣΗ ΤΟΥ ΒΙΛΛΑΡ ΑΠΟ ΤΟ ΣΙΔΕΡΩΤΗΡΙΟ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ ΤΗΣ ΖΑΖΑ ΠΡΟΣ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ
00:09:41-00:16:30
Ο Βιλλάρ τρέχει προς το σιδερωτήριο. Βλέπουμε μοναδικά πλάνα στη λεωφόρο Αμαλίας. Όταν ο Βιλλάρ φθάνει στο σιδερωτήριο, ο τίτλος λέει: «Θάρρος Βιλλάρ, εδώ χρειάζεται τουπέ». Ο Βιλλάρ προφασίζεται πως είχε πονοκέφαλο και αρχίζει τη δουλειά. Στο ίδιο μαγαζί όμως εργάζεται και η Ζαζά, η μνηστή του Βιλλάρ. Ενώ το σίδερο στο χέρι του είναι αναμμένο, ο Βιλλάρ χαριεντίζεται μαζί της, ξεχνιέται και καίει τα γάντια που πρέπει να σιδερώσει. Ακολουθούν κλασικές σκηνές του βωβού κινηματογράφου, όπου ο ένας πετάει στον άλλον τα γάντια στο κεφάλι! Για τιμωρία καθίζουν τον Βιλλάρ πάνω σε μια πυρακτωμένη θερμάστρα και τον πετούν έξω από το μαγαζί. Η Ζαζά, σε ένδειξη συμπαράστασης προς τον Βιλλάρ υποβάλει την παραίτησή της και παίρνει τους δρόμους αναζητώντας τον.
Συμμετέχουν: ΒΙΛΛΑΡ - ΚΟΠΕΛΑ - ΑΦΕΝΤΙΚΟ - ΖΑΖΑ - ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ
Η ΔΙΑΦΥΓΗ ΤΟΥ ΒΙΛΛΑΡ
00:16:31-00:17:20
Ο Βιλλάρ τρέχει στους δρόμους, και εμείς βλέπουμε ένα θαυμάσιο τράβελινγκ στην οδό Πανεπιστημίου, μπροστά στην τριλογία των αδελφών Χάνσεν: Βιβλιοθήκη, Πανεπιστήμιο, Ακαδημία. Δεν προλαβαίνει να σβήσει το κάψιμό του στην παγοκολόνα, και εξακολουθεί να τρέχει.
Συμμετέχουν: ΒΙΛΛΑΡ
ΚΑΡΝΑΒΑΛΙΚΟ ΓΑΜΗΛΙΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ
00:17:21-00:20:50
Ακολουθεί η θαυμάσια σκηνή με τον καρναβαλικό γάμο κάτω από την Ακρόπολη και έπεται το φινάλε.
Συμμετέχουν: ΝΥΦΗ - ΓΑΜΠΡΟΣ - ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ - ΚΑΛΕΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΓΑΜΗΛΙΟ ΤΡΑΠΕΖΙ - ΒΙΛΛΑΡ
ΤΕΛΟΣ: ΕΠΑΝΑΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΒΙΛΛΑΡ ΚΑΙ ΤΗΣ ΖΑΖΑ
00:20:51-00:22:42
Ο κηπουρός του Ζαππείου ανακουφίζει με τη μάνικα του νερού το κάψιμο στα πισινά του Βιλλάρ και η συνάντησή του με τη Ζαζά σφραγίζει το ευχάριστο τέλος του φιλμ.
Συμμετέχουν: ΚΗΠΟΥΡΟΣ - ΒΙΛΛΑΡ - ΖΑΖΑ
- ΕΜΠΑΣΣΥ - ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΙ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΑΠΟ 15 ΧΩΡΕΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. ΑΘΗΝΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ ΠΡΩΤΕΥΟΥΣΑ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ, 49, 1985
- ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΜΙΚΡΗ ΛΕΣΧΗ (ΚΑΝΑΡΗ 1) - ΑΝΑΔΡΟΜΗ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ. ΤΕΞΑΣ - Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ - ΝΕΟΣ ΙΤΑΛΙΚΟΣ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, 8, 1986
- ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΜΙΚΡΗ ΛΕΣΧΗ (ΚΑΝΑΡΗ 1) - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΡΙΛΙΟΥ 1987. ΜΝΗΜΗ ΚΑΡΟΛΟΥ ΚΟΥΝ-ΑΧΑΡΝΕΙΣ- Ο ΟΡΦΕΑΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΕΙ-ΟΡΕΣΤΗΣ-ΒΙΛΛΑΡ-ΠΟΤΑΜΙ-ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΜΕΛΩΝ, 4, 1987
- ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΜΙΚΡΗ ΛΕΣΧΗ (ΚΑΝΑΡΗ 1) - ΓΕΝΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ 40ΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ 1990-91.ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΡΟΒΟΛΩΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 1990, 9, 1990
- ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΜΙΚΡΗ ΛΕΣΧΗ (ΚΑΝΑΡΗ 1) - ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΗΝΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 1993. 100ΣΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ. ΕΛΛΗΝΕΣ ΚΑΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΙ, 12, 1993
- ΠΑΛΛΑΣ - 1. Η ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '20:ΜΙΑ ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΟΥ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΕ ΤΕΧΝΗ. 2. ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΟΜΑΝΤΙΚΗ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΙΣΜΟ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΑΜΑΤΟΣ, 4, ΜΟΝΟΦΥΛΛΟ ΔΙΠΛΩΜΕΝΟ ΣΤΑ ΔΥΟ, 1997
- ΔΙΚΤΥΟ ΔΗΜΟΤΙΚΩΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΩΝ - Η ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΚΗΣ ΜΝΗΜΗΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟ, 12, ΔΕΜΕΝΟ, 1997
- ΑΠΟΛΛΩΝ - ΜΙΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ (1950- 2000). ΚΙΒΩΤΟΣ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ, 14, 2000
- ΤΡΙΑΝΟΝ - ΜΟΥΣΙΚΗ & ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΣ, 43, ΦΑΚΕΛΟΣ, 2000
- ΤΑΙΝΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΜΙΚΡΗ ΛΕΣΧΗ (ΚΑΝΑΡΗ 1), 1