Τοποθετώντας το στα χρόνια μετά την ακύρωση της κατασκευής αεροδρομίου στην αγροτική περιοχή Νοτρ-Νταμ-ντε-Λαντ, ο Μπεν Ράσελ και ο Γκιγιόμ Καγιό συνθέτουν ένα μεγάλης ακρίβειας πορτρέτο της συλλογικής ζωής μιας από τις σημαντικότερες κοινότητες ακτιβιστών στη Γαλλία, γνωστής και ως «ZAD» (Ζώνης Υπεράσπισης). Με καθηλωτική κινηματογράφηση, στα χνάρια της Σαντάλ Άκερμαν, η λεπτομερής παρατήρησή τους εστιάζεται στην υλικότητα της καθημερινότητας, αναδεικνύοντας αισθητηριακά και φιλοσοφικά το διακύβευμα μιας μαχητικής στάσης απέναντι στις αδικίες του σύγχρονου κόσμου. «Ένα κορυφαίο δείγμα τολμηρής κινηματογραφικής δημιουργίας, που ωθεί τον θεατή να αναλογιστεί πάνω στη σχέση μεταξύ φόρμας και περιεχομένου, διεισδύοντας παράλληλα με αφοπλιστική σαφήνεια σε έναν από τους σημαντικότερους πολιτικούς αγώνες της σύγχρονης Ευρώπης» (Film Comment).
Ο Γκιγιόμ Καγιό (Γαλλία, 1978) είναι καλλιτέχνης, κινηματογραφιστής και παραγωγός ταινιών με έδρα το Βερολίνο, το ενδιαφέρον του οποίου έγκειται στην εξερεύνηση νέων μορφών αντιμετώπισης πολιτικών και κοινωνικών ζητημάτων. Οι ταινίες του έχουν προβληθεί σε κινηματογραφικά φεστιβάλ (Βερολίνο, Νέα Υόρκη, Ρότερνταμ, Εδιμβούργο) και το έργο του έχει εκτεθεί σε καλλιτεχνικά ιδρύματα όπως το Bangkok Art & Culture Centre, το Βασιλικό Μουσείο του Οντάριο, το Haus der Kulturen der Welt και το Κέντρο Ζωρζ Πομπιντού. Το 2014 κέρδισε την Αργυρή Άρκτο-Βραβείο Κριτικής Επιτροπής στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βερολίνου για τη μικρού μήκους του ταινία «Laborat». Παράγει ταινίες με την εταιρεία του CASKFILMS. Η «Άμεση παρέμβαση» είναι η πρώτη μεγάλου μήκους δουλειά του.
Ο Μπεν Ράσελ (ΗΠΑ, 1976) είναι καλλιτέχνης, σκηνοθέτης και επιμελητής με έδρα τη Μασσαλία, του οποίου το έργο βρίσκεται στο σημείο τομής της εθνογραφίας και της ψυχεδέλειας. Ο Ράσελ εξέθεσε την καλλιτεχνική δουλειά του στην documenta 14 (2017) και το έργο του έχει παρουσιαστεί στο Κέντρο Ζωρζ Πομπιντού, στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης, στην Tate Modern, στο Μουσείο Μοντέρνας Τέχνης του Σικάγο, στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Βενετίας και στην Μπερλινάλε, μεταξύ άλλων. Είναι αποδέκτης της υποτροφίας Γκούγκενχαϊμ (2008), του Βραβείου της Διεθνούς Ένωσης Κριτικών Κινηματογράφου FIPRESCI (Ρότερνταμ 2010, Χιχόν 2017) και η δεύτερη και τρίτη μεγάλου μήκους ταινίες του έκαναν πρεμιέρα στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λοκάρνο (2013, 2017). Η «Άμεση παρέμβαση» είναι η 5η μεγάλου μήκους ταινία του.