Ιδιοφυΐα ή απατεώνας; Ο Μαουρίτσιο Κατελάν αναστάτωσε τον καλλιτεχνικό κόσμο στα τέλη του ’80 με μια σειρά από εκκεντρικές εικαστικές εγκαταστάσεις. Στα είκοσι χρόνια της μετεωρικής του πορείας, δεν θα σταματούσε να προκαλεί, μέχρι την οικειοθελή του απόσυρση το 2011, που κατέληξε στην έκθεση του συνολικού του έργου, κρεμασμένου κυριολεκτικά από το ταβάνι του Μουσείου Γκούγκενχαϊμ της Νέας Υόρκης. Η σκηνοθέτις Μόρα Άξελροντ ιχνηλατεί την επεισοδιακή καριέρα του πιο διακεκριμένου φαρσέρ της τέχνης της εποχής μας, καλώντας επιμελητές, συλλέκτες, κριτικούς (αλλά και τις πρώην συντρόφους του) να καταθέσουν την άποψή τους για τον καλλιτέχνη που –μεταξύ άλλων– συνέθλιψε τον Πάπα με έναν μετεωρίτη, έπνιξε τον Πινόκιο σε μια πισίνα και εξαπάτησε κατ’ επανάληψη κοινό και κριτικούς, σαγηνεύοντάς τους και εξοργίζοντάς τους την ίδια στιγμή.
Μόρα Άξελροντ
Η Μόρα Άξελροντ κάνει παραγωγή ειδήσεων και ντοκιμαντέρ εδώ και 15 χρόνια. Έζησε και εργάστηκε στη Μέση Ανατολή, ως παραγωγός των πολεμικών ανταποκρίσεων του AP Television News στο Ιράκ και στο Αφγανιστάν, και αργότερα στην Καραϊβική. Σήμερα έχει αφήσει τις πολεμικές συρράξεις και έχει εγκατασταθεί στη Νέα Υόρκη και το Κολοράντο για να επικεντρωθεί στον κόσμο της σύγχρονης τέχνης.