Ενότητα 4: Ειδικές προβολές
Ένας νέος άντρας, για τον οποίο δε γνωρίζουμε πολλά, ζει με μια γυναίκα και ένα παιδί στις Βρυξέλες. Είναι πορτοφολάς και περιστασιακά έχει ως συνεργό κάποιον Bορειο-αφρικανό. Μια μέρα, τον βρίσκει νεκρό, μέσα σε ένα ρημαγμένο λεωφορείο στο δάσος. Τότε συνειδητοποιεί ότι δεν ξέρει τίποτα γι’ αυτόν, παίρνει τα χαρτιά του και ταξιδεύει στην Τυνησία για να βρει απαντήσεις. Ο κόσμος που πλάθει ο Ζαν Ζακ Αντριέν και τον οποίο φωτογραφίζει ο Γιώργος Αρβανίτης μάς καλεί να αναστοχαστούμε το ρατσισμό ενάντια στους μετανάστες από το Μαγκρέμπ.
Ο Ζαν-Ζακ Αντριέν (1944) είναι ένας σημαντικός γαλλόφωνος βέλγος σκηνοθέτης και παραγωγός (Les Films de la Drève). Η πρώτη μεγάλου μήκους ταινία του, Ο γιος του Αμίρ είναι νεκρός (1975), κέρδισε τη Χρυσή Λεοπάρδαλη στο Φεστιβάλ του Λοκάρνο, το 1975. Άλλες ταινίες του είναι: Le grand paysage d'Alexis Droeven (1981) και Αυστραλία (1989).
Ο Γιώργος Αρβανίτης (1941) είναι ένας από τους πιο σημαντικούς έλληνες διευθυντές φωτογραφίας. Ξεκίνησε να εργάζεται σε παραγωγές της Φίνος Φιλμ. Στη συνέχεια συνεργάστηκε με τον Θόδωρο Αγγελόπουλο αλλά και με άλλους σημαντικούς έλληνες σκηνοθέτες, όπως η Τώνια Μαρκετάκη, ο Παντελής Βούλγαρης, ο Μιχάλης Κακογιάννης, κ.ά. Από το 1989 εγκαταστάθηκε μόνιμα στη Γαλλία. Έχει φωτογραφήσει σχεδόν εκατόν πενήντα ελληνικές και ξένες ταινίες και έχει κερδίσει δεκαπέντε βραβεία. Για την ταινία Αυστραλία (1989) του Αντριέν, ο Αρβανίτης κέρδισε το βραβείο Καλύτερης Φωτογραφίας στο Φεστιβάλ της Βενετίας, το 1989.