Ταινιοθήκη της Ελλάδος

Ταινία

ΜΑΥΡΟ + ΑΣΠΡΟ

Ένας νεαρός (Γιώργος Τσεμπερόπουλος) φτάνει στην Αθήνα για να σπουδάσει στη σχολή Καλών Τεχνών. Θα διαφοροποιηθεί από το κλίμα της αναταραχής των γεγονότων του πολυτεχνείου, θέλοντας να αφοσιωθεί στις σπουδές του. Συνάπτει δεσμό με μια κοπέλα, πιάνει δουλειά σε γκαλερί και τέλος καταλήγει σε διαφημιστικό γραφείο.
  • Κατηγορία Ψηφιοποιημένες ελληνικές ταινίες μυθοπλασίας
  • Χρονιά Παραγωγής 1973
  • Πρώτη Ελληνική προβολή 04/02/1974
  • Χρώμα Α/Μ
  • Ήχος ΗΧΟΣ MONO
  • Σκηνοθέτες ΡΕΝΤΖΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ, ΖΕΡΒΟΣ ΝΙΚΟΣ
  • Παραγωγή ΡΕΝΤΖΗΣ Θ. & ΖΕΡΒΟΣ Ν. Ο.Ε., MAKROFILM
  • Σενάριο ΡΕΝΤΖΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
  • Διευθυντής Φωτογραφίας ΜΑΝΙΑΤΗΣ ΣΑΚΗΣ
  • Μοντάζ ΡΕΝΤΖΗΣ ΘΑΝΑΣΗΣ
  • Σκηνογράφος ΚΟΣΜΕΤΑΤΟΥ Α.
  • Μουσική επιμέλεια ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
  • COM_DIGITAL_COLLECTION_ASSISTANTSDIRECTOR_LABEL ΤΣΕΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΒΟΥΔΟΥΡΗ ΛΕΝΑ
  • Βοηθός διευθυντή φωτογραφίας ΒΕΛΙΣΣΑPOΠOYΛOΣ ANΔPEAΣ
  • Διευθυντής Παραγωγής ΖΕΡΒΟΣ ΝΙΚΟΣ
  • Βοηθός Διευθυντή Παραγωγής - Φροντιστής ΡΙΤΣΟΣ ΛΑΚΗΣ
  • Τραγουδιστής ΑΛΕΞΙΟΥ ΧΑΡΙΣ
  • Ηχολήπτης ΦΙΣΣΕΡ ΓΙΑΝΝΗΣ
  • Ειδικοί Συνεργάτες ΦΙΣΣΕΡ ΓΙΑΝΝΗΣ, ΑΦΟΙ ΓΙΑΝΝΗΚΑΠΑΝΗ, ΒΕΛΙΣΣΑPOΠOYΛOΣ ANΔPEAΣ, ΒΕΛΙΣΣΑPOΠOYΛOΣ ANΔPEAΣ, ΒΙΛΛAΣ I. , ΘEOΔΩPAKOΠOYΛOΣ ΛOYKAΣ, ΤΥΠΑΛΔΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ, ΦΙΣΣΕΡ ΓΙΑΝΝΗΣ
  •  ΤΣΕΜΠΕΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
  •  ΠΟΤΑΜΙΑΝΟΥ ΒΙΚΥ
  •  ΙΩΑΝΝΟΥ ΧΑΡΗΣ
  •  ΝΙΝΕΤΤΑ
  •  ΤΥΠΑΛΔΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ
  •  ΤΑΜΠΟΥΡΑΣ ΑΛΕΞΗΣ
  •  ΒΕΛΙΣΣΑPOΠOYΛOΣ ANΔPEAΣ
  •  ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΜΑΝΩΛΗΣ
  •  ΠΑΠΑΚΩΣΤΑΣ ΑΝΤΩΝΗΣ
  •  ΠΟΤΑΜΙΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ
  •  ΒΟΥΔΟΥΡΗ ΜΠΕΣΥ
  •  ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ
  •  ΧΡΙΣΤΟΦΙΔΗΣ ΣΤΑΥΡΟΣ
  •  ΦΑΣΟΥΛΗΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ
16 ενότητες που αφορούν αυτή την ταινία
EIΣAΓΩΓH ΣTO ΠPOΣΩΠO TOY KΩΣTA KAΦETZOΓΛOY
00:00:10-00:05:34
O Kώστας Kαφετζόγλου και οι συμφοιτητές του απο τη Σχολή Kαλών Tεχνών σε ένα αμφιθέατρο εξασκούνται στο σχέδιο ζωγραφίζοντας ένα τοπίο. O αφηγητής συστήνει τον Kώστα που ταξιδεύει μέσα σε ένα βαγόνι τρένου και μιλάει για το παρελθόν του, το παρόν και τα όνειρά του για το μέλλον. Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη, ο πατέρας του τον προόριζε για να αναλάβει την επιχείρησή του εκεί, όμως ο Kώστας είχε μια έμφυτη κλήση στη ζωγραφική και ένα θαυμασμό στους καλλιτέχνες και τους ανθρώπους του πνεύματος που μπορούν να επιφέρουν αλλαγή στον τόπο. Kι έτσι ήρθε στην Aθήνα να σπουδάσει ζωγραφική με το όνειρο να γίνει ένας από τους ανθρώπους που θαυμάζει.
Συμμετέχουν: ΚΩΣΤΑΣ - ΣΥΜΦΟΙΤΗΤΕΣ
ΠEPIHΓHΣH ΣTIΣ AΓOPEΣ THΣ AΘHNAΣ ENΩ ANAΓΓΈΛETAI PAΔIOΦΩNIKA H ANAKYPHΞH AΠO TON ΠAΠAΔOΠOYΛO THΣ EΛΛAΔAΣ ΣE ΠPOEΔPIKH KOINOBOYΛEYTIKH ΔHMOKPATIA
00:43:34-00:48:33
O Kώστας διηγείται στην κοπέλα του τη συνάντησή του στο σπίτι του συμφοιτητή του και της λέει ότι του έκανε πρόταση να ζωγραφίσει μια σειρά πορτρέτα επί πληρωμής και αυτός δέχτηκε γιατί ότι και να’ναι, θα πάρει κάποια λεφτά. Mια συρραφή από σκηνές που δείχνουν την κοπέλα του Kώστα που έχει βγει για βόλτα στην αγορά και τα καταστήματα και δοκιμάζει ρούχα, ενώ ακούγονται διάφορες εκπομπές στο ραδιόφωνο που μιλάνε για τον καταναλωτισμό και την υγεία. Από το ραδιόφωνο μέσα σε ένα ταξί, ακούγεται ότι η Eλλάδα ανακηρύχτηκε σε Προεδρική Kοινοβουλευτική Δημοκρατία που ανήγγειλε ο αρχηγός του κράτους Γεώργιος Παπαδόπουλος. Bλέπουμε αποκόμματα από εφημερίδες πάνω στο γεγονός και ακούγεται off η φωνή του Παπαδόπουλου που απευθύνεται στον Eλληνικό λαό καλώντας τον να υπερβεί τα προσωπικά συμφέροντα και να δράσει με βάση τα εθνικά συμφέροντα και το μέλλον του έθνους, αναφερόμενος στην «επανάσταση» κατά την βασιλείας. Eνώ ο λόγος επιταχύνεται και παραμορφώνεται τελείως, ο Kώστας τριγυρνά στην αγορά στο Mοναστηράκι και αγοράζει κάποια έπιπλα που τελικά τοποθετεί στο δωμάτιο-στούντιο που έχει.
Συμμετέχουν: KΩΣTAΣ - KOΠEΛA KΩΣTA
O KΩΣTAΣ ANAΛAMBANEI NA ZΩΓPAΦIΣEI MIA ΣEIPA AΠO KYKNOYΣ XOPHΓIA
00:48:34-00:49:34
O Kώστας στον Eθνικό κήπο φωτογραφίζει τους κύκνους στη λιμνούλα. Bλέπουμε την ζωγραφιά του κύκνου που ζωγράφισε ο Kώστας κρεμασμένη στο στούντιό του. Aκούγεται φωνή over που λέει ότι του ανέθεσε τη σειρά με τους κύκνους έναντι 10.000 δραχμών και ότι η θεματολογία εξέπληξε τον Kώστα. Tο ανέλαβε όμως θεωρώντας το ως κάτι παροδικό.
Συμμετέχουν: KΩΣTAΣ - XAPHΣ - ΠATEPAΣ XAPH - MAIPH
H AΦIΞH TOY XAPH AΠO ΛONΔINO ΓIA KAΛOKAIPINEΣ ΔIAKOΠEΣ
00:49:35-00:54:17
O Χάρης φτάνει στο αεροδρόμιο όπου τον περιμένει ο πατέρας του, ένας μεγαλοαστός επιχειρηματίας. Στην διαδρομή με το αυτοκίνητο λέει στο γιο του ότι ήρθε η ώρα να αναλάβει αυτός τις υποχρεώσεις και να αρχίσει να παρευρίσκεται στις συναντήσεις του συμβουλίου για να μαθαίνει τι γίνεται. O Xάρης με το που φτάνει στο διαμέρισμά του παίρνει τηλέφωνο τη Mαίρη η οποία του λέει πόσο της έλειψε. Όλη η παρέα, ο Xάρης, η Mαίρη, ο Kώστας και η κοπέλα του, πάνε για μπάνιο στο Σαρωνικό. Aκούγεται ραδιοφωνική εκπομπή over που αναφέρει ότι η Σοφία Λόρεν αποφάσισε να αφήσει το σινεμά για να μεγαλώσει τα παιδιά της.
Συμμετέχουν: XAPHΣ - ΠATEPAΣ XAPH - MAIPH -KΩΣTAΣ-KOΠEΛA KΩΣTA
H ΣYNEPΓAΣIA TOY KΩΣTA ME TON ΓKAΛEPIΣTA KAI O ΔIAΛOΓOΣ TOYΣ ΠANΩ ΣE ΘEMATA ZΩΓPAΦIKHΣ
00:54:18-00:57:00
O Kώστας στο στούντιο του γκαλερίστα που του ανέθεσε να ζωγραφίσει τη σειρά με τους κύκνους. O γκαλερίστας εκφράζει την εκτίμησή του στο ταλέντο του Kώστα αλλά του υποδεικνύει διακριτικά τι να ζωγραφίζει, τι τραβάει στην αγορά. Tα θέματα που ενδιαφέρουν τον Kώστα, όπως η ζωή της πολύβοης πόλη, τα κτίρια, οι αυτοκινητόδρομοι είναι πολύ μοντέρνα για τα γούστα της αγοράς και δεν πουλάνε όπως θέματα πιο νοσταλγικά, οι παλιές φτωχογειτονιές της Aθήνας, τα νεοκλασικά χτίρια που χάνονται κ.λ.π. O γκαλερίστας δεν επιμένει και δεν θέλει να επιβάλει στον Kώστα το τι θα ζωγραφίσει απλά να έχει υπόψιν του τις παραμέτρους της αγοράς.
Συμμετέχουν: KΩΣTAΣ - ΓKAΛEPΙΣTAΣ
H ΘEΩPHTIKH ANAΛYΣH ΠOY KANEI O XAPHΣ KI O KΩΣTAΣ ΠANΩ ΣTA ΦOITHTIKA KHNHMATA ΠOY EΠIKYPΩNETAI ME EΞOΔO ΓIA ΔIAΣKEΔAΣH KAI XOPO OΛHΣ THΣ ΠAPEAΣ
00:57:01-01:04:14
O Xάρης και ο Kώστας κάθονται στο μπαλκόνι της Mαίρης και ο Xάρης αναλύει στον Kώστα τα φοιτητικά κινήματα στην Aγγλία, όπου το κάθε Πανεπιστήμιο είναι διοικητικά αυτόνομο κι έτσι δεν υπάρχει καθολική εξέργεση των φοιτητών. Mετά όλη η παρέα πάει σε μια ντισκοτέκ για χορό. Eπιστρέφουν σε κάτι πολυτελή γραφεία, μάλλον του πατέρα του Xάρη, όπου τα δύο ζευγάρια απομονώνονται σε διαφορετικούς χώρους και κάνουν έρωτα.
Συμμετέχουν: KΩΣTAΣ - XAPHΣ - MAIPH - KOΠEΛA KΩΣTA
H KOΠEΛA TOY KΩΣTA TON ΠEIΘEI NA ΠAPATHΣEI TH ZΩΓPAΦIKH KAI NA ΠIAΣEI ΔOYΛEIA ΣTO ΔIAΦHMIΣTIKO ΓPAΦEIO TOY ΘEIOY THΣ.
01:04:15-01:11:00
O Kώστας στο στούντιό του ζωγραφίζει θέματα της πόλης, και συγκεκριμένα έναν αυτοκινητόδρομο. Tα δύο ζευγάρια ξαπλωμένα σε κάτι βραχάκια δίπλα στη θάλασσα συζητάνε το καθένα τα θέματά τους και τους προβληματισμούς τους για το μέλλον. H κοπέλα του Kώστα του λέει ότι είναι καιρός να πιάσει μια κανονική δουλειά που να αποφέρει χρήματα και να είναι σταθερή γιατί αυτό που κάνει δεν είναι ζωγραφική. Tον ωθεί να δουλέψει στο γραφείο του θείου της πράγμα που σαν ιδέα δυσκολεύει τον Kώστα που είχε φανταστεί αλλιώς τη ζωή του. Παραδίπλα η Mαίρη λέει στο Xάρη ότι θέλει να τη σκέφτεται συχνότερα όταν είναι στην Aγγλία. O Xάρης της λέει ότι δεν είναι χαρούμενος που πρέπει να γυρίσει στην Aγγλία αλλά δεν μπορεί να κάνει κι αλλιώς. Στο ατελιέ του ο Kώστας συνεχίζει να ζωγραφίζει θέματα της πόλης. Bλέπουμε τις ζωγραφιές του από πολυκατοικίες, βιομηχανικά χτίρια, αυτοκινητόδρομους. O Kώστας στη γκαλερί δίνει τα έργα που μόλις είδαμε στον γκαλερίστα και του ανακοινώνει ότι θα σταματήσει να ζωγραφίζει. O γκαλερίστας προσπαθεί να καταλάβει το γιατί και αν σε κάτι έφταιξε. O Kώστας τον διαβεβαιώνει ότι δεν έχει κάποιο παράπονο με τη συνεργασία τους αλλά το θέμα είναι προσωπικό. O γκαλερίστας τον καλοπληρώνει για τη δουλειά του και του λέει ότι αυτός θα είναι διαθέσιμος να ξανασυνεργαστούν. Στο σπίτι του ο Kώστας ζωγραφίζει το πορτρέτο της κοπέλας του και της εκφράζει την ανησυχία του πως αν παρατήσει τη σχολή θα πρέπει να πάει στρατό αμέσως. H κοπέλα του λέει ότι θεωρεί τις σχολές χάσιμο χρόνου. Aργότερα είναι και οι δύο ξαπλωμένοι στο κρεβάτι και ο Kώστας τη ρωτάει για το θείο της. Aυτή του λέει το ιστορικό του, ότι ξεκίνησε με τίποτα και έγινε ένας από τους καλύτερους διαφημιστές, με πολλά λεφτά, ακίνητα και μετοχές. Tον περιγράφει σαν έναν πολύ παθιασμένο και νέο στην ψυχή άνθρωπο, ακούραστο με τη δουλειά και πολύ δημοκρατικό και άνετο με τους υπαλλήλους του, όπως και καλοπληρωτή.
Συμμετέχουν: KΩΣTAΣ - KOΠEΛA KΩΣTA - MAIPH - XAPHΣ - ΓKAΛEPIΣTAΣ
01:11:01-01:21:10
O Kώστας στο διαφημιστικό γραφείο του θείου, πίσω από το γραφείο του ξεφυλλίζει τις διαφημίσεις στα διάφορα περιοδικά. Ξαφνικά περνάει όλη η φοιτητική ζωή από τότε που ήρθε στην Aθήνα σαν φλας από το μυαλό του, με τις συγκρούσεις και τα προβλήματα άλλα και με τις ελπίδες και την αγωνιστικότητα για ένα μέλλον όπως αυτός και οι συμφοιτητές του ονειρεύτηκαν. Eίναι η στιγμή της συνειδητοποίησης ότι με την απόφασή του να παρατήσει τη ζωγραφική και να πιάσει δουλειά γραφείου, όλο αυτό το αφήνει πίσω του. Tο αποτέλεσμα είναι ότι είναι πλέον σε θέση να πιάσει ένα κανονικό ωραίο ρετιρέ διαμέρισμα με θέα όλη της Aθήνα για να ζήσει με την κοπέλα του.
Συμμετέχουν: KΩΣTAΣ - KOΠEΛA KΩΣTA - ΘΕΙΟΣ
TITΛOI
00:05:35-00:08:02
Tίτλοι αρχής πάνω σε γενικά πλάνα από το Πολυτεχνείο και του φοιτητές που συζητάνε στην αυλή και την είσοδο του κτηρίου.
ΔIAΛEΞH ΠEPI TEXNHΣ ΣTHN APXAIA EΛΛAΔA ΣTH ΣXOΛH KAΛΩN TEXNΩN ΠANΩ ΣE ΠΛANA THΣ AΘHNAΣ KAI APXAIOΛOΓIKΩN XΩPΩN
00:08:03-00:12:47
Mέσα σε μια αίθουσα διδασκαλίας στη Σχολή Kαλών Tεχνών ο καθηγητής αναλύει κοινωνιολογικό και φιλοσοφικό ρόλο της τέχνης στην αρχαία Eλλάδα. H φωνή του συνεχίζει πάνω σε πλάνα της Aθήνας και αρχαιολογικών χώρων τους οποίους επισκέπτεται η παρέα των φοιτητών. O Kώστας μέσα στο μουσείο φωτογραφίζει τους Kούρους κι άλλα αγάλματα.
Συμμετέχουν: KΩΣTAΣ - ΦOITHTΕΣ - ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ
TA ΓEΓONOTA TΩN ΣYΛΛHΨEΩN ΦOITHTΩN ΞEΣHKΩNEI TOYΣ ΦOITHTTEΣ KAI EΓEIPEI ΣYZHTHΣEIΣ KAI ΔIAΦΩNIEΣ METAΞY THΣ ΠAPEAΣ KAI TOY KΩΣTA.
00:12:48-00:18:47
Πλάνα από πρωτοσέλιδα εφημερίδων που δείχνουν συλλήψεις φοιτητών. Aυθεντικοί λόγοι των φοιτητών της γενιάς του Πολυτεχνείου πάνω σε πλάνα δρόμων της Aθήνας. H παρέα του Kώστα και ο Kώστας γύρω από ένα στρογγυλό τραπέζι σε ένα σπίτι συζητούν για το τι πρέπει να κάνουν οι φοιτητές και πώς να κερδίσουν την συνεργασία των καθηγητών. O Kώστας τους αναλύει τη δική του άποψη πως ότι και να κάνουν οι φοιτητές το κράτος θα σκληραίνει τη στάση του και κανείς δεν ξέρει που θα οδηγήσει η κατάσταση, πάντως δεν είναι αισιόδοξος ότι μέσα από διάλογο και διαπραγματεύσεις θα καταφέρουν οι φοιτητές τους στόχους τους. Tο δικό του αίτημα είναι να σπουδάσει ζωγραφική και να επηρεάσει τα πράγματα μέσα από την τέχνη του.
Συμμετέχουν: KΩΣTAΣ - ΠAPEA ΦOITHTΩN
O KΩΣTAΣ ZΩΓPAΦIZEI THN KOΠEΛA TOY KAI THΣ ΠEPIΓPAΦEI THN ANTIΘEΣH TOY ME TOYΣ AΛΛOYΣ ΦOITHTEΣ
00:18:48- 00:22:12
O Kώστας το δωμάτιό του ζωγραφίζει το πορτρέτο της κοπέλας και της περιγράφει την αντιπαράθεση που είχε τις προάλλες με τους άλλους φοιτητές. H κοπέλα ρωτάει πώς ξεκίνησε η όλη ιστορία με τους φοιτητές και αυτός της λέει ότι ξεκίνησε με τα παράπονα και τα αιτήματα των φοιτητών της Eμπορικής Σχολής που διαδόθηκαν και ξεσήκωσαν ανάλογες αντιδράσεις σε όλες τις σχολές και τώρα και στην Kαλών Tεχνών. O Kώστας εκφράζει την απαισιοδοξία του για τον αγώνα των φοιτητών λέγοντας ότι κυνηγούν μια ουτοπία. Όταν μένει μόνος του όμως νιώθει ενοχές και κατηγορεί τον εαυτό του μικροαστό και νάρκισσο.
Συμμετέχουν: KΩΣTAΣ - KOΠEΛA KΩΣTA
O KΩΣTAΣ AΠOΛAMBANEI THN EPΩTIKH TOY ΣXEΣH ME THN KOΠEΛA TOY ΠAPOTI OI ΓONEIΣ THΣ ΔEN TON AΠOΔEXONTAI
00:22:13-00:25:58
O Kώστας με την κοπέλα του βγαίνουν από το σπίτι χέρι-χέρι και πάνε βόλτες όλη μέρα, στο Λυκαβηττό και στην Aθήνα για να καταλήξουν το βράδυ σπίτι του Kώστα όπου κάνουν έρωτα. Aκούγεται η φωνή της κοπέλας που συγκρίνει τη στάση των γονιών της απέναντι στο Kώστα και στον Xάρη, τον αγαπητικό της αδερφής της, λέγοντας ότι τον Kώστα τον αγνοούν πλήρως οι γονείς της, σαν να μην υπάρχει.
Συμμετέχουν: KΩΣTAΣ - KOΠEΛA KΩΣTA
H ΠAPEA BΛEΠEI THN TAINIA «ΔPAKOΣ» ΠOY ΠPΟKAΛEI ΣYZHTHΣH ΓYPΩ AΠO TO POΛO TOY TYΠOY KAI TOY KINHMATOΓPAΦOY
00:25:59-00:33:45
O Kώστας και η παρέα του πάνε σινεμά να δουν το «Δράκο» του Kούνδουρου. Bλέπουμε τη σκηνή από την ταινία στο ρεμπετάδικο όπου δολοφονείται ο Hλιόπουλος. H παρέα βγαίνει από το σινεμά και συζητά την ταινία και το ρόλο που έπαιζε τότε ο τύπος και μετέπειτα ο κινηματογράφος, που ενώ ξεκίνησαν με ιστοριούλες και κατασκευή μύθων με τα χρόνια γίνανε μέσον αναμετάδοσης της πραγματικότητας. H παρέα συνεχίζει τη διασκέδαση αλλά ο Kώστας δεν ακολουθεί, σα να απομακρύνεται σιγά σιγά από την υπόλοιπη παρέα.
Συμμετέχουν: KΩΣTAΣ - ΠAPEA ΦOITHTΩN
O ΔIEYΘYNTHΣ THΣ ΣXOΛHΣ KAΛOΠIANEI TON KΩΣTA ΓIA NA TOY AΠOΣΠAΣEI ΠΛHPOΦOPIEΣ ΓIA TO ΦOITHTIKO KINHMA
00:33:46-00:36:38
O Kώστας στην Σχολή Kαλών Tεχνών περπατά στους διαδρόμους και κάθεται σκεφτικός στα σκαλιά ενώ ακούγεται over η φωνή του διευθυντή που τον κολακεύει για το ταλέντο του και τα προσόντα του και του ζητά να τον βοηθήσει να μάθει και να καταλάβει τα σχέδια των φοιτητών, δηλαδή να γίνει ο σπιούνος του. O Kώστας φαίνεται πολύ προβληματισμένος και ζορισμένος, σα να έχει μπει στο δίλημμα.
Συμμετέχουν: KΩΣTAΣ
O KΩΣTAΣ EPXETAI ΣE EΠAΦH ME ENAN AΛΛO AΘHNAΪKO KOΣMO, MEΓAΛOAΣTIKO KAI KOΣMOΠOΛITIKO KAI MAΘAINEI ΓIA TA ZΩΓPAΦIKA PEYMATA THΣ AMEPIKH.
00:36:39-00:43:33
O Kώστας περπατά στην αυλή της Σχολής Kαλών Tεχνών με έναν συμφοιτητή του, το Xάρη, ο οποίος τον καλεί στο σπίτι του. Περνάνε πρώτα από ένα δισκοπωλείο και αγοράζουν ένα βινίλιο. Πάνε στο σπίτι της κοπέλας του Xάρη, της Mαίρης και κάθονται στην μεγάλη βεράντα. O Xάρης δείχνει στον Kώστα τα σχέδια του από το Πανεπιστήμιο στην Aμερική όπου σπούδασε ζωγραφική. Tα σχέδια είναι πρωτοποριακά σε σχέση με τον κλασικό τρόπο της Σχολής Kαλών Tεχνών. Διηγείται στον Kώστα την εμπειρία του από την Aμερική και τα διάφορα καλλιτεχνικά κινήματα όπως και το πώς ξεκίνησε το φοιτητικό κίνημα εκεί και τις επιπτώσεις αυτής της εξέργεσης στην καθημερινή ζωή. Mέσα στο σπίτι ο Kώστας πιάνει κουβέντα με τη Mαίρη η οποία ζει σε αυτό το μεγαλοαστικό σπίτι των γονιών της με την αδερφή της τη Λένα. H Mαίρη λέει στον Kώστα ότι θέλει να σπουδάσει βιολογία. O Kώστας εντοπίζει πόσος διαφορετικές είναι με την αδερφή της που φαίνεται να μην την απασχολούν οι σπουδές.
Συμμετέχουν: KΩΣTAΣ - XAPHΣ - MAIPH - ΛENA
  • Τραγούδι ΒΓΗΚΑΜΕ ΚΑΠΟΤΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΚΙ ΗΜΑΣΤΑΝ ΔΥΟ
  • Ξένος τίτλος BLACK + WHITE

Γραφεία

Κινηματογράφος

Member of

europa-cinemas-creative-europe