Προβολή την Κυριακή 19/02 στις 21:00
Ο Ρέι, πριν ολοκληρώσει την τριλογία, είχε σκηνοθετήσει τις ταινίες Το μουσικό δωμάτιο (1958) και Φιλοσοφική λίθος (1958). Ο Απού εδώ είναι πλέον ένας ενήλικας άντρας που φιλοδοξεί να γίνει συγγραφέας, ερωτεύεται και παντρεύεται τη γυναίκα του, της οποίας ο θάνατος τον συντρίβει. Αυτό το πιο ώριμο έργο του Ρέι σκιαγραφεί τελικά την τεταμένη πατρότητα του Απού και τις αλλαγές που θα υποστεί από το πένθος, την απώλεια αλλά και τη συμφιλίωση. Ενώ στις δυο πρώτες ταινίες, η επιρροή από τις λιτές φόρμες του νεορεαλισμoύ είναι εμφανής, στον επίλογο της τριλογίας, ο Ρέι εισάγει στη δραματουργία ένα περισσότερο μοντέρνο σκηνοθετικό ύφος, με αποτέλεσμα η τελευταία ταινία να διαφέρει από τις δύο προηγούμενες, όντας όμως εξίσου αριστουργηματική.
Προλογίζει η σκηνοθέτης Κατερίνα Πατρώνη