Λίγο πριν ο πατέρας τους επιστρατευτεί κατά την περίοδο των βομβαρδισμών της Σερβίας από το ΝΑΤΟ το 1999, δύο έφηβες αδερφές ξεκινούν ένα ημερολόγιο σε βίντεο Hi8, αντικαθιστώντας παλαιότερες εγγραφές. Καταγράφουν τη γαλήνια φύση γύρω τους, τους ουρανούς των αεροπορικών επιδρομών και τις παιχνιδιάρικες
στιγμές τους με τη μικρότερη αδερφή τους. Η ζωή τους αλλάζει με την άφιξη ενός μυστηριώδους αγοριού και της ντροπαλής αδερφής του από το Βελιγράδι, οδηγώντας σε νέες φιλίες, πρώτα φιλιά και σπαρακτικές απογοητεύσεις. Καθώς ο πόλεμος πλησιάζει, οι εμπειρίες αυτές απωθούν τους φόβους τους. Στην πρώτη μεγάλου μήκους ταινία της, η Εμίλια Γκάσιτς πραγματεύεται την παιδική της ηλικία μέσα από μια found footage αισθητική, τοποθετώντας επιδέξια ερασιτέχνες ηθοποιούς δίπλα σε έμπειρους επαγγελματίες. Η ταινία ανακαλεί τις αναμνήσεις της γενιάς της Γκάσιτς, με τη σκόπιμη χρήση βίντατζ χαμηλής ανάλυσης βίντεο.
Η Eμίλια Γκάσιτς είναι βραβευμένη Σέρβα κινηματογραφίστρια και φωτογράφος, γεννημένη στην Γιουγκοσλαβία. Αποφοίτησε με μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στη Διεύθυνση Φωτογραφίας από το NYU Tisch School of the Arts και είναι κάτοχος BFA στη Σκηνοθεσία Κινηματογράφου από την Ακαδημία Τεχνών του Βελιγραδίου, Σερβία. Έχοντας πρόσφατα κερδίσει το Βραβείο Vanguard στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Βανκούβερ, το μεγάλου μήκους ντεμπούτο της Eμίλια Γκάσιτς «78 ημέρες» αναπτύχθηκε σε σεναριακό επίπεδο στο Κινηματογραφικό Κολέγιο της Μπιενάλε της Βενετίας το 2020 και υποστηρίζεται από το Κινηματογραφικό Κέντρο της Σερβίας και το AVCRS.