Βασισμένη σε μαρτυρίες και φήμες, η ταινία εξετάζει το ενεργειακό τοπίο της Αλγερίας από την αποικιοκρατία έως την κινεζική εξόρυξη, αναδεικνύοντας την πολυπλοκότητα της αλήθειας. Από το 2006, χιλιάδες Κινέζοι εργάτες έχουν έρθει για να χτίσουν νέες πόλεις, όμως η αδιαφορία των κατασκευαστικών εταιρειών προς τους νεκρούς έχει τροφοδοτήσει φήμες για αγνοούμενους, προκαλώντας προβληματισμό στη συλλογική μνήμη. Βραβευμένη με το Βραβείο Καλύτερης Μικρού Μήκους Ταινίας από την Κριτική Επιτροπή στο Visions du Réel, η ταινία συνδυάζει αρχεία γαλλικών πυρηνικών δοκιμών, αρχειακό υλικό ενός τεχνητού ήλιου και ποίηση των Τουαρέγκ, διερωτώμενη πώς μπορούμε να θυμόμαστε εκείνους που έχουν γίνει αόρατοι σε μια καπιταλιστική ουτοπία.
Ο Marcel Mrejen (FR/DZ), γεννημένος το 1994 στο Παρίσι, είναι εικαστικός και σκηνοθέτης που εξερευνά τον ρόλο της τεχνολογίας στα συστήματα διαβίωσης και οικονομίας. Το έργο του καλύπτει εγκαταστάσεις, φιλμ, ήχο και μάθηση μέσω μηχανών. Απόφοιτος της Ακαδημίας Gerrit Rietveld, ήταν resident στο Le Fresnoy - Studio national des arts contemporains. Το έργο του έχει εκτεθεί σε αξιόλογα ιδρύματα, όπως το Μουσείο Stedelijk. Η πρώτη του ταινία, «Mνήμες ενός αγέννητου ήλιου», κέρδισε το Βραβείο της Κριτικής Επιτροπής στο Visions du Réel το 2024.