Κατά τη διάρκεια μιας γιορτής σε μια μικρή ισπανική πόλη, μια χορεύτρια θα βρεθεί ανάμεσα σε δύο φίλους που την ποθούν εξίσου. Διασκεδάζοντας μαζί τους, θα τους προσκαλέσει σε μονομαχία ώστε δήθεν να αποφασίσει, ενώ στρέφει αλλού το ενδιαφέρον της. Πρόκειται για ένα εξαιρετικό δείγμα ιμπρεσιονιστικής γραφής από τη σπουδαία Ζερμέν Ντιλάκ, με την κλιμακούμενη επιτάχυνση του ρυθμού της κίνησης και του μοντάζ.
H Ζερµέν Ντιλάκ (1882-1942) ήταν μια πρωτοπόρος γαλλίδα σκηνοθέτις, θεωρητικός του κινηματογράφου, δημοσιογράφος και φεμινίστρια. Βαθιά καλλιεργημένη, με πάθος για τη μουσική και τη φωτογραφία, συνεργάτις φεμινιστικών περιοδικών, έγινε τη δεκαετία του 1920 η καρδιά του πρωτοποριακού γαλλικού ιμπρεσιονισμού στον κινηματογράφο. Ωστόσο, "οι οπτικές συμφωνίες” ήταν συχνά παρεξηγημένες από το κοινό. Απομακρύνθηκε από τη σκηνοθεσία το 1928. Στη συνέχεια και μέχρι το θάνατό της κατείχε τη θέση της διευθύντριας του ειδησεογραφικού πρακτορείου της Gaumont.