• Ελληνικός Τίτλος Είχαμε αγαπηθεί τόσο
  • Αγγλικός Τίτλος We all loved each other so much
  • Πρωτότυπος Τίτλος C'eravamo tanto amati
  • Έτος: 1974
  • Είδος: Μυθοπλασία
  • Χώρα: Ιταλία
  • Διάρκεια: 124'
  • Σκηνοθεσία: Ettore Scola
  • Σενάριο: Agenore Incrocci (as Age), Ettore Scola, Furio Scarpelli
  • Φωτογραφία: Claudio Cirillio
  • Μοντάζ: Raimondo Crociani
  • Μουσική: Armando Trovajoli
  • Ηθοποιοί: Nino Manfredi, Vittorio Gassman, Stefano Satta Flores, Stefania Sandrelli, Giovanna Ralli, Aldo Fabrizi, Marcella Michelangeli, Elena Fabrizi, Amedeo Fabrizi, Federico Fellini, Vittorio De Sica, Marcello Mastroianni, Isa Barzizza, Mike Bongiorno, Ugo Gregoretti
  • Παραγωγή: Adriano De Micheli, Pio Angeletti, Dean Film
  • Χρώμα: Έγχρωμη
  • Ήχος: Με Ήχο
  • Γλώσσα: Ιταλικά
  • Φορμάτ: DCP
  • Αποκατάσταση: Αποκατεστημένη σε 4Κ το 2016 από τη CSC- Cineteca Nazionale, με χρηματοδότηση από το StudioCanal, από αρχικά αρνητικά που παρείχαν οι Pio Angeletti και Adriano De Micheli της Dean Film. Η χρωματική απόδοση έγινε στο εργαστήριο L’Immagine Ritrovata, με την επίβλεψη του Luciano Tovoli, σε συνεργασία με τον διευθυντή φωτογραφίας της ταινίας Claudio Cirillo. Restored in 4K in 2016 by CSC- Cineteca Nazionale, with funding provided by StudioCanal, from the original negatives provided by Pio Angeletti and Adriano De Micheli’s Dean Film. Color grading carried out at L’Immagine Ritrovata laboratory, supervised by Luciano Tovoli in collaboration with the film’s DoP Claudio Cirillo.
  • Προέλευση Κόπιας: Cineteca Nazionale (Roma)

Με αφετηρία τα πρώτα μεταπολεμικά χρόνια, η δραματική κωμωδία παρακολουθεί την πορεία τριών πρώην παρτιζάνων, ενός νοσοκόμου, ενός κινηματογραφόφιλου και ενός δικηγόρου, για διάστημα αρκετών χρόνων. Η αγάπη για μια γυναίκα είναι αυτό που όσο τους ενώνει τόσο τους χωρίζει. Η ιστορία της πτώσης και της ανόδου του ιταλικού κινηματογράφου ενσωματώνεται συγκινητικά στην ταινία, με τις εμφανίσεις του Ντε Σίκα και του Φελίνι. Αξιομνημόνευτοι δευτερεύοντες χαρακτήρες είναι αυτοί της άξεστης κόρης ενός φιλοφασίστα που, όταν παντρεύεται έναν από τους πρωταγωνιστές, μεταμορφώνεται σε μια μελαγχολική γυναίκα τύπου Αντονιόνι, και του σκληρού πατέρα της που στο τέλος λέει ασθμαίνοντας “Δεν πεθαίνω”, συμβολίζοντας έτσι την επιμονή μοχθηρών και ανεξάλειπτων εθνικών χαρακτηριστικών. (Εμιλιάνο Μορεάλε)


Ο Ετόρε Σκόλα (1931-2016) ξεκίνησε ως συνεργάτης του σατιρικού περιοδικού Marc'Aurelio και συνέχισε στον κινηματογράφο ως σεναριογράφος, κυρίως με τον Ρίζι και τον Πιετραντζέλι. Έκανε την πρώτη του ταινία Se permettete parliamo di donne (Αν μας επιτρέπετε ας μιλήσουμε για γυναίκες) το 1964. Με θαρραλέο ύφος και σφοδρή κριτική της μοντέρνας κοινωνίας, θεωρείται ένας μετρ της ιταλικής κωμωδίας.


Γραφεία

Κινηματογράφος

Member of

europa-cinemas-creative-europe