Όταν η πρώτη κυρία μιας αριστοκρατικής οικογένειας πεθαίνει, η νόμιμη κληρονόμος της είναι η παράλυτη κόρης της. Στις διενέξεις για την κληρονομιά της μεγάλης περιουσίας θα εμπλακούν η υπηρέτρια, η νταντά, τα ανίψια του πατριού και άλλοι. Η ταινία προβλήθηκε μόνο μια φορά πριν απαγορευτεί από το καθεστώς Χομεϊνί και χαθεί για δεκαετίες. Πρόκειται για ένα διαμάντι του ιρανικού κινηματογράφου, το οποίο μετά την ανάσυρσή του από την αφάνεια, δίκαια πρέπει να θεωρείται ως ένα μοναδικό και καταπληκτικό έργο του προεπαναστατικού ιρανικού Νέου Κύματος.
Ο Μοχάμεντ Ρεζά Ασλανί (1943) είναι ένας ιρανός κινηματογραφιστής, θεωρητικός της τέχνης, σχεδιαστής γραφιστικής και ποιητής, γνωστός για τις πειραματικές ταινίες και τα ντοκιμαντέρ του. Παρά το ότι δεν το υπέγραψε, θεωρείται ένας από τους συγγραφείς του μανιφέστου Espacementalism (The poem of imagination / She’er-e-Hajm) κι ένας από τους σημαντικότερους ποιητές του Νέου Κύματος της ιρανικής ποίησης.