"Τα κινηματογραφικά μου ημερολόγια 1970-1999. Περιλαμβάνουν τον γάμο μου, γεννιούνται παιδιά, τα βλέπεις να μεγαλώνουν. Πλάνα καθημερινής ζωής, θραύσματα ευτυχίας και ομορφιάς, ταξίδια σε Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Αυστρία [...] Φίλοι, ζωή στο σπίτι, φύση. Τίποτα το εξαιρετικό, τίποτα το ιδιαίτερο, πράγματα που όλοι βιώνουμε καθώς διανύουμε τη ζωή μας. Υπάρχουν πολλοί μεσότιτλοι που αντικατοπτρίζουν τις σκέψεις μου για την περίοδο. Η ηχητική επένδυση αποτελείται από μουσική και ήχους που ηχογραφήθηκαν κυρίως την ίδια περίοδο με τις εικόνες. Οι αυτοσχεδιασμοί για πιάνο είναι του Ογκούστ Βάρκαλης. Μερικές φορές μιλάω στο μαγνητόφωνό μου, καθώς επεξεργάζομαι αυτές τις εικόνες, τώρα πια με απόσταση χρόνου. Η ταινία είναι επίσης το ερωτικό μου ποίημα για τη Νέα Υόρκη, τα καλοκαίρια, τους χειμώνες, τους δρόμους, τα πάρκα. Είναι η απόλυτη ταινία Δόγμα '95, πριν καν τη γέννηση του Δόγματος." (Γιόνας Μέκας)
Ο Γιόνας Μέκας (1922-2019) γεννήθηκε στη Λιθουανία και κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου ήταν, μαζί με τον αδελφό του Αντόλφας, αιχμάλωτος σε στρατόπεδο καταναγκαστικής εργασίας. Στα τέλη της δεκαετίας του 1940 μετανάστευσε στη Νέα Υόρκη. Εκεί αναδείχτηκε σε εμβληματική φιγούρα του αμερικανικού πειραματικού κινηματογράφου και της αβάντ-γκαρντ σκηνής, κάνοντας κυρίως ημερολογιακές ταινίες αλλά και ιδρύοντας, περιοδικά, κολεκτίβες και αρχεία πειραματικών ταινιών. Ήταν ο πρώτος διευθυντής του περίφημου οργανισμού για τον πειραματικό κινηματογράφο Anthology Film Archives. Μέχρι το τέλος της ζωής του έγραφε ποίηση και εξέδιδε βιβλία για τον κινηματογράφο, έκανε ημερολογιακές ταινίες με φιλμ αλλά και με τα νέα ψηφιακά μέσα.
Παρακολουθήστε τη ταινία online εδώ.