"Η ταινία αποτελείται από τρία μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελείται από πλάνα που τράβηξα με την πρώτη μου Bolex τα πρώτα μου χρόνια στην Αμερική, κυρίως μεταξύ 1950-1953 […] Το δεύτερο μέρος γυρίστηκε τον Αύγουστο του 1971, στη Λιθουανία. Σχεδόν όλα τα πλάνα προέρχονται από το Σεμενισκιάι, το χωριό στο οποίο γεννήθηκα […] Το τρίτο μέρος ξεκινά με μια παρένθεση στο Έλμσχορν, ένα προάστιο του Αμβούργου, όπου περάσαμε ένα χρόνο στο στρατόπεδο καταναγκαστικής εργασίας κατά τη διάρκεια του πολέμου. Μετά το κλείσιμο της παρένθεσης βρισκόμαστε στη Βιέννη όπου βλέπουμε μερικούς από τους καλύτερούς μου φίλους – Πίτερ Κουμπέλκα, Χέρμαν Νιτς, Ανέτ Μίκελσον, Κεν Τζέικομπς [...] Ο ήχος: Μιλάω σε μεγάλο μέρος της ταινίας, αναπολώντας εκείνο και το άλλο. Κυρίως μιλάω για τον εαυτό μου, ως Εκτοπισμένο Πρόσωπο, τη σχέση μου με το Σπίτι, τη Μνήμη, τον Πολιτισμό, τον Ξεριζωμό, την Παιδικότητα." (Γιόνας Μέκας)
Ο Γιόνας Μέκας (1922-2019) γεννήθηκε στη Λιθουανία και κατά τη διάρκεια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου ήταν, μαζί με τον αδελφό του Αντόλφας, αιχμάλωτος σε στρατόπεδο καταναγκαστικής εργασίας. Στα τέλη της δεκαετίας του 1940 μετανάστευσε στη Νέα Υόρκη. Εκεί αναδείχτηκε σε εμβληματική φιγούρα του αμερικανικού πειραματικού κινηματογράφου και της αβάντ-γκαρντ σκηνής, κάνοντας κυρίως ημερολογιακές ταινίες αλλά και ιδρύοντας, περιοδικά, κολεκτίβες και αρχεία πειραματικών ταινιών. Ήταν ο πρώτος διευθυντής του περίφημου οργανισμού για τον πειραματικό κινηματογράφο Anthology Film Archives. Μέχρι το τέλος της ζωής του έγραφε ποίηση και εξέδιδε βιβλία για τον κινηματογράφο, έκανε ημερολογιακές ταινίες με φιλμ αλλά και με τα νέα ψηφιακά μέσα.