Η ιέρεια του μεταμοντέρνου χορού Τρίσα Μπράουν πειραματίστηκε με το ανθρώπινο σώμα σε σχέση με την αρχιτεκτονική και τη γεωμετρία, χρησιμοποιώντας την ίδια την πόλη ως μέσο. Η Μαγνκόλτ, εκτός από τη τεκμηρίωση της εμβληματικής χορογραφίας της Μπράουν στις ταράτσες του Σόχο το 1973, κατέγραψε και την εκ νέου παρουσίασή της σε πιο περιορισμένο χώρο αυτή τη φορά το 2011. Ενώ στην πρώτη εκδοχή οι θεατές παρακολουθούσαν από μακριά τους χορευτές στις ταράτσες, σε αυτήν έπρεπε να μετακινηθούν στον χώρο για να δουν τον κάθε χορευτή. Μια διαδοχή εννέα χορευτών αναμεταδίδει τον αυτοσχεδιασμό του πρώτου χορευτή στον τελευταίο χορευτή για 15 λεπτά και στη συνέχεια οι αυτοσχεδιασμοί ξεκινούν ξανά από τον ένατο χορευτή πίσω στον πρώτο.
H Μπαμπέτ Μανγκόλτ (1941) είναι γαλλο-αμερικανίδα σκηνοθέτις, διευθύντρια φωτογραφίας, φωτογράφος και καλλιτέχνις που ζει στη Νέα Υόρκη από το 1970. Συνεργάστηκε, μεταξύ άλλων, ως διευθύντρια φωτογραφίας με τη Σαντάλ Ακερμάν και την Ιβόν Ράινερ και σκηνοθέτησε επίσης σημαντικά πειραματικά ντοκιμαντέρ για την ίδια την πράξη του κοιτάγματος στην κινηματογραφική δημιουργία, για το αμερικανικό τοπίο, για τον σύγχρονο χορό και την τέχνη της περφόρμανς. Θεωρείται μία από τις πιο σημαντικές καλλιτέχνιδες της αμερικανικής πρωτοπορίας και σήμερα διδάσκει στο Πανεπιστήμιο του Σαν Ντιέγκο στην Καλιφόρνια.
Παρακολουθήστε τη ταινία online εδώ.