«Θα πρέπει να ξεκινήσουμε με μια αλληλογραφία, αν και ίσως να μην γράφουμε ο ένας στον άλλο. Ο Ιμπραήμ μπορεί να μου στείλει ένα γράμμα αυτή την Παρασκευή και εγώ θα του απαντήσω την επόμενη Παρασκευή. Οπότε, τα λέμε την Παρασκευή, Ροβινσώνα!». Με τον τρόπο αυτό, ο Ζαν-Λυκ Γκοντάρ σκηνοθετεί τον εαυτό του μέσα στον καθημερινό στοχασμό του, απελπισμένος αλλά σοφός, στέλνοντας εικόνες και λέξεις από την Ελβετία στην άλλη πλευρά της Μάγχης. Στην έπαυλή του στο Σάσεξ, ο Ιμπραήμ Γκολεστάν προσπαθεί να αποκωδικοποιήσει αυτά τα μηνύματα που μοιάζουν να έχουν σταλεί από εξωγήινους και προσπαθεί με επιδεξιότητα να τα επαναφέρει σε έναν λογικό ειρμό. Και ούτω καθεξής, μέχρι τη μέρα που ένα πέπλο επισκιάζει τους δύο αυτούς μικρούς Θεούς που βρίσκονται σε φυγή. Έχει ακόμη νόημα η ύπαρξη των ποιητών σε αυτούς τους δύσκολους καιρούς; Το ιδιαίτερα ευρηματικό ντοκιμαντέρ της Μίτρα Φαραχανί, παραγωγού των τελευταίων ταινιών του Ζαν-Λικ Γκοντάρ, απέσπασε το Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής στo 72ο Φεστιβάλ Βερολίνου.
Γεννημένη το 1975 στην Τεχεράνη, η Μίτρα Φαραχάνι εργάζεται μεταξύ Ρώμης και Παρισιού και είναι εικαστικός, σκηνοθέτης και παραγωγός ταινιών. Εξασκεί την τέχνη τόσο της στατικής όσο και της κινούμενης εικόνας. Από το 2001, όλες οι ταινίες της έχουν κάνει πρεμιέρα στην Μπερλινάλε. Οι πιο πρόσφατες αποκαλύπτουν τα δημιουργικά ίχνη των τελευταίων έργων των καλλιτεχνών που κινηματογραφεί. Η ταινία της Τα λέμε την Παρασκευή, Ροβινσώνα απέσπασε το Ειδικό Βραβείο της Επιτροπής στο τμήμα Encounters της Μπερλινάλε του 2022.